Ljus fredag.

Åh, hade kunnat göra ganska mycket för att få ligga kvar i sängen och gosa med Henrik en stund till imorse! Men nu är det äntligen fredag och dagen innehåller faktiskt ganska många ljusglimtar så dagen ska nog snabbt gå förbi!

Ljusglimt nummer ett: mamma och lillasyster kommer och hälsar på på kontoret och bjuder på lunch!

Ljusglimt nummer två: jag har under veckan jobbat in massa tid (tråkigt att sitta en hel timme själv på lunchen) så jag kan stänga igen kontoret redan klockan tre och åka hem!

Ljusglimt nummer tre: lillasyster följer med mej hem för att utnyttja sina presentkort på friskvårdshuset och på lördag ska vi på bio!

Ljusglimt nummer fyra: jag hinner träna bodycombat efter jobbet! Som jag saknat det! Har inte kunnat gå på det sedan innan examen..

Så ja, trevlig fredag på er det ska jag ha!

20120713-064754.jpg

Lämna en kommentar